6 Aralık 2013 Cuma

39. Hafta biterken


Eveeeet yolun sonuna geldik. Aslında duygularımın en yoğun olduğu zamanlardayım ama daha öncede dediğim gibi bilgisayarım bozuk olduğundan bunu tam olarak aktaramıyorum.
En son kontrolde, doktorum 40 hafta kontrolüne kadar doğmazsa ihtimalleri riskleri ve ne yapmamız gerektiğini konuşacağız dedi.
Yarından sonra 40 hafta kontrolüme gideceğim. Yiğit'in gelmeye niyeti yok. Umarım yarın akşam doğurmaya giderim de bu stresten kurtulurum :) 
Hamileliğin en zor dönemi sanırım son haftaymış. Feci bir kaburga ve sırt ağrısı çekiyorum :( 
Her dönemi ayrı zor ama bu dönem fiziksel olarak çok ağırlaştım. Artık adım atmak bile çok zor. 
Uyku problemim yoktu (ilk günler hariç) ama şimdi uyumak ve uyanmak problem...
Sona yaklaştığımız her halinden belli

1 yorum:

  1. gördüğüm en zayıf 39. hafta annesi ^^ alkışlıyorum sizi.. analı babalı büyütsün Allah :)

    YanıtlaSil

teşekkür ederiz !