1 Kasım 2013 Cuma

35. hafta... korkuyorum reiz :/

geçen cumartesi kontroldeydik... önce tartıya çıktım ve gözlerim yuvalarından fırladı... doktorum "sineeem naaptın sen" diye tepki de verince, nutella ile acı bir şekilde vedalaştık... 20 günde 4,5 kilo almışım maşallah :(

sonra ultrasonda bebeğin başının çook aşağıda olduğunu ve bir süpriz yapacağını öğrendim... offf poooofff.... "bu haftaya kadar dayandın 2 hafta daha dikkatli olalım sıkalım dişimizi" dedi doktorumuz... ben öyle rahatım ki... "2 hafta daha doğurmam ben ya" diye cevap versem de.. eve geldikten sonra beni aldı mı bir panik...

ya doğurursam ? ya hazırlıksız yakalanırsam ? annemi aramalıyım, eksikler acilen tamamlanmalı, ayyy daha kaşlarımı bile aldırmadım :) vs vs vs anlamlı anlamsız bir sürü şeyi aynı anda düşünebildiğiniz nadir anlardan biri sanırım :)

ama kaş konusu mühim :D

onun dışında o hafta aniden ortaya çıkan çarpıntılar yüzünden bir de ritm holter takılmasını istedi doktorumuz...

bu gün holterimiz takıldı yarın çıkacak... ve sanırım onun sonucuna göre doğumun şekline karar verilecek :/ şuan evin içinde canlı bomba gibi geziyorum :D

doğumdan korkacak kadar düşünecek zamanım olmamıştı sanırım :( son 1 haftadır geceleri garip kabuslar görüyorum, ve ciddi ciddi düşünmeye başladım... nasıl olacak ? yapabilecek miyim ? normal doğumu çok istiyorum ama ya sezeryan derse ?

işte bu haftaya bu soru işaretleriyle başladık... bundan sonraki kontrollerimiz artık her hafta cumartesi... umarım önümüzdeki cumartesi kontrolde sorunsuz bir şekilde geçer ve yiğit bize süpriz yapmaz :)



klasik "kontrole giderken" fotosu 35. haftalık minik göbek :)


sinem the canlı bomba :S


not : yazıyı biraz gecikmeli yayınladım. kahrolsun tembellik :) holter'im çoktaaan çıktı, haftalık kontrolümüz yarın :)

3 yorum:

  1. Ama kas konusu muhim valla;-) ben de dusunuom ya saclarim kirli olursa, tirnaklarim sekilsiz olursa gibi korkularim da var.insallah guzel zamanda gelir yigit bey;-)

    YanıtlaSil
  2. ayy ben başak burcuyum bi de, kaş düşündüğüm şeylerden sadece bi tanesi. her daim tedbirli geziyorum, kontrolsüzlüğe tahammülü olmayan bir insanın 25. haftadan beri doğurma riski olduğunu düşün ahaha :D

    YanıtlaSil
  3. benim de erken doğum riskim var maşallah zamanında doğurmuşsunuz.8 tane ilaç aldığınızı yazmışsınız.Acaba adlarını öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil

teşekkür ederiz !