1 Ağustos 2013 Perşembe

kışa hazırlık

örgü en sevdiğim faaliyetlerden biridir. hele ki minik minik bebelere örülen herşeyi çok severim... kış geldi mi örecek birşeyler bulurum mutlaka, yeğenime ve bir arkadaşımın bebeğine battaniye, küçük patikler vs... ama hiç kendime örmemiştim...

şimdi bir battaniye de bizimki için başladım :) hem deşarj oluyorum hemde bitince kendimle gurur duyuyorum :) 

aslında daha güzel şeyler yapmak istiyorum ama o kadar usta değilim...

bizim oğlan kışın doğacağı için internetten "belki yapabilirim" düşüncesiyle biraz bere modeli araştırdım :) 

 


bu modele bayıldım ama sanki kız çocuğu olanlara daha uygun



keşke ikisini de örebilecek kadar yetenekli olsam


işte benim favori modellerimden biri
 

 ve bu da


 itiraf ediyorum bunun içindekini daha çok sevdim


 belki bunu yapabilirim basit görünüyor :P

kullanışlı mıdır değil midir bilmem ama ben seviyorum el emeğini :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

teşekkür ederiz !