14 Temmuz 2013 Pazar

19+1 herşey daralıyor




zaman daralıyor, kıyafetler daralıyor, nefesim daralıyor...

bu haftanın konusu daralmak :/

kocaman bir göbeğim olmadı, ama son bikaç haftadır sabah yataktan kalkıp işe gelmek ölümüne zor geliyor... uykum yetmiyor. akşam ne kadar erken uyursam uyuyayım, sabah biraz daha zorlanarak uyanıyorum...

zamanı hiçbirşeye yettiremiyorum...evi sadece uyumak için gidilen bir yermiş gibi hissetmeye başladım...

yaz olmasından mütevellit kıyafet çok sorun olmuyor ! elbiseler durumu kurtarıyor evet, ama elbise giymekten sıkıldığım zamanlarda eski pantolonlarım beni hoş olmayan bir süprizle karşıladı. kapanamayan düğmeler... :/

hamileliğimin en kocaman aylarının kışa denk geleceğini düşündükçe, tüm kadınların o kaçınılmaz sorunu aklıma düşüyor, ne giycem ben !!!

ama oğlumun öyle bir derdi olmayacak :) bakınız bohçamız yükselmeye devam ediyor :)

neyse bunları düşünmek için çok erken zaten... şuan en büyük sorunumuz uykusuzluk, kramplar ve huzursuz bacak sendromu ... kısaca HBS denilen bu rahatsızlık bende hamilelikten öncede vardı, fakat hamilelikle beraber zirve yaptı... ve buna hala bir çare bulunamaması çok garip...

veee son bir haftada 2 kez beni yoklayan nefes darlığı... havadan mı sudan mı bilmiyorum ama acilen doktora danışılması gerekenler listesinin başında...

aa doktor demişken, bizim karate kid'in  (karadut ablamıza sevgiler)  4'lü test sonuçları çıktı. çok şükür herhangi bir sorun yok... tam bilemiyorum ama sanırım bebekle alakalı detaylı ultrasondan sonra, yapılacak bir test kalmıyor... sonraki testler, şeker yükleme vs daha çok bizimle alakalı... bu yüzden artık içim rahat...

daha önce yaşamadığım sorunlar hamilelikte ortaya çıktı işte, ana olmak zor sayın okur... birde baş ağrısı illeti var... ne yapsam da geçmeyen :( tüm bunlar için bana tavsiye edebileceğiniz doğal yöntemlerin hepsine açığım evet !

bu hafta LİERAC çatlak kremi ve SEBAMED bebek yağı kullanmaya başladım... faydası olacak mı hep birlikte göreceğiz.. zira annemin karnında bıraktığım izlere baktıkça ümitsizliğe kapılıyorum... genetik olmasın lütfeeen !

çok uykum var, hep uykum var, çoooook uyumak istiyorum... günün tamamını yatarak, yayarak geçirmek istiyorum :/

yemeği sadece ölmemek için yiyorum... hala bana hiç zevk vermiyor... bir garip hamileyim işte... ve hala hiç kilo almadım...

bu haftanın yazısı çok iç açıcı olmadı ama idare ediverin artık.... hamilelik bu ! heleki yaz hamileliği öyle kolay laylaylom değil malesef... :) burada gerçekleri konuşuyoruz canım aaa :)

3 yorum:

  1. Aynen ben de nefes alamıyorum havadaki nemden midir nedir agustos nasıl geçecek hiç bilmiyorum insanın başına gelmeden anlamıyormuş birsuru arkadaşımın hamilelik surecini gordum ama ne yaşıyorlar hiç anlamamışım :)

    YanıtlaSil
  2. yaşamayan bilemez tabiri ne de anlamlı oldu değil mi ? neyse ki herşeye rağmen onu içimde taşımak muhteşem !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle özellikle hissetmeye başladıktan sonra mucize olduğuna inanıyorsun :)

      Sil

teşekkür ederiz !